Sony připravuje Xperience shops v podobě jakýchsi galerií produktů

Všichni výrobci neustále masově propagují své výrobky, a to nejen v IT průmyslu, funguje to v podstatě v jakémkoliv odvětví výroby a služeb. Výrobci mobilů se na to však snaží jít trochu jinak. Samsung začátkem tohoto měsíce potvrdil otevření 1 400 Experience Shops.

Taiwanské HTC nezůstává pozadu a chce propagovat HTC One pomocí showroomů ve velkých metropolích v USA.

Stejný nápad dostali i v Sony. V Stanford Shopping Center v Palo Alto v Kalifornii otevřeli prodejnu jednotné koncepce, kterou budou následovat obchody v Miami, San Diegu a Orlandu. Sony též plánuje vytvořit něco, čemu říká „Sony Galleries“. 

Tento typ prodejen bude v podstatě propagovat nejnovější produkty Sony, ať už to budou smartphony, televize, notebooky, tablety, či fotoaparáty. Zákazníci, respektive návštěvníci si pak budou moci na vlastní kůži vyzkoušet nové produkty Sony. Takováto galerie bude jako první otevřena v San Diegu v obchodním domě Westfield UTC.

Tento trend propagace výrobků se v poslední době stává opravdu populárním a možná se za nedlouho s takovýmito showroomy setkáme i u ostatních výrobců. My v první řadě doufáme, že se něco takového v dohledné době objeví i v našich končinách. 

zdroj: androidauthority.com

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *